Danes z vami delimo še čisto svežo novico, ki smo jo ravnokar prejeli iz globalnega podjetja Outbrain, enega izmed članov Slovenskega tehnološkega foruma, GIZ.

V nadaljevanju ključni poudarki, celotno in uradno obvestilo je objavljeno tu: https://www.globenewswire.com/news-release/2024/08/01/2922739/0/en/Category-Leaders-Outbrain-and-Teads-to-Merge-Creating-an-Independent-End-to-End-Advertising-Platform-for-the-Open-Internet.html

Outbrain in Teads se združujeta in tako ustvarjata celostno oglaševalsko platformo za odprti internet

  • Združitev bo ustvarila eno največjih oglaševalskih platform na odprtem internetu. Odlikovala jo bo sposobnost doseganja rezultatov od ozaveščanja do prodaje — čez CTV, splet in mobilne aplikacije.
  • Outbrain bo prevzel Teads v transakciji vredni približno 1 miljardo dolarjev. Ta vključuje 725 milijonov dolarjev takojšnjega plačila, 25 milijonov dolarjev odloženega plačila, 35 milijonov običajnih delnic Outbrain in 105 milijonov dolarjev konvertibilnega prednostnega kapitala.
  • Podjetji bosta združevali 20,000 neposrednih oglaševalcev z 10,000 premijskimi medijskimi okolji in s tem ustvarili eno največjih neposrednih oglaševalskih poti na odprtem internetu in povezani televiziji (CTV).
  • Ob zaključku transakcije bo glavni izvršni direktor Outbraina David Kostman nadaljeval kot glavni izvršni direktor združenega podjetja, trenutna soizvršna direktorja Teads, Bertrand Quesada in Jeremy Arditi pa bosta postala so-predsednika združenega podjetja.
  • Asaf Porat bo glavni operativni direktor in bo vodil integracijo obeh podjetij. Altice, trenutni lastnik podjetja Teads, bo poleg obstoječih osmih imenoval dva člana upravnega odbora (od tega enega neodvisnega).

Podjetje Outbrain je v Slovenijo prišlo s prevzemom start-up podjetja Zemanta leta 2017. V Ljubljani ima 130 zaposlenih v razvojnem centru in globalnih poslovnih funkcijah. Outbrain je leta 2021 izvedel prvo javno ponudbo delnic (IPO) na borzi Nasdaq v New Yorku.

STF logo symbol in black color